Posted by on 17 września 2018

Wysunięto pewną ilość hipotez dla wytłumaczenia większej u dziewcząt umiejętności unikania kłopotów i uzyskiwania uznania nauczycieli. Jedną z nich jest to, że dziewczęta są intelektualnie i społecznie dojrzalsze niż chłopcy w tym samym wieku, przynajmniej do okresu dojrzałości płciowej. Dlatego uzyskują przewagę na początku, a nauczyciele skłonni są je faworyzować, jaką bardziej zdolne. Frank R. Pauley proponuje, aby chłopców przyjmowano do szkoły w późniejszym wieku niż dziewczęta z powodu dość konsekwentnie utrzymujących się różnic w postępach na korzyść dziewcząt w klasach II:IV. Stwierdził, że dziewczęta uzyskują wysokie oceny za czytanie i arytmetykę, nawet wtedy, gdy przeciętnie są młodsze o 2-3 miesięcy od chłopców. Dorothea MeCatthy podsuwa myśl, że niektóre trudności, jakie napotykają chłopcy, wynikają z faktu, że u nich rozwój mowy nie odbywa się tak szybko jak u dziewcząt. Szkoła ceni wysoko osiągnięcia umiejętności posługiwania się mową: jest ona podstawą nauki w klasie. Ponieważ chłopcom przytrafiają się częściej niepowodzenia i frustracje, kiedy usiłują dorównać poziomowi reprezentowanemu przez dziewczęta, reagują zazwyczaj złym zachowaniem się. Badanie chłopców z klas WII przez Elmera F. Pfliegera wykazało, że mieli oni wiele zmartwień w związku ze szkołą 43% ich martwiło się otrzymywaniem niskich ocen; 39% miało kłopoty z pisownią; 39% mówiło, że mają za dużo pracy do odrabiania w domu; 35% ma kłopoty z arytmetyką; 35% niepokoi się stopniami. Ta lista problemów znamiennie kontrastuje z tym, co wykazują raporty na temat dziewcząt w tej samej klasie. [hasła pokrewne: korona cyrkonowa cena, mydla naturalne, złamanie rzepki ]

Powiązane tematy z artykułem: korona cyrkonowa cena mydla naturalne złamanie rzepki

Posted by on 17 września 2018

Wysunięto pewną ilość hipotez dla wytłumaczenia większej u dziewcząt umiejętności unikania kłopotów i uzyskiwania uznania nauczycieli. Jedną z nich jest to, że dziewczęta są intelektualnie i społecznie dojrzalsze niż chłopcy w tym samym wieku, przynajmniej do okresu dojrzałości płciowej. Dlatego uzyskują przewagę na początku, a nauczyciele skłonni są je faworyzować, jaką bardziej zdolne. Frank R. Pauley proponuje, aby chłopców przyjmowano do szkoły w późniejszym wieku niż dziewczęta z powodu dość konsekwentnie utrzymujących się różnic w postępach na korzyść dziewcząt w klasach II:IV. Stwierdził, że dziewczęta uzyskują wysokie oceny za czytanie i arytmetykę, nawet wtedy, gdy przeciętnie są młodsze o 2-3 miesięcy od chłopców. Dorothea MeCatthy podsuwa myśl, że niektóre trudności, jakie napotykają chłopcy, wynikają z faktu, że u nich rozwój mowy nie odbywa się tak szybko jak u dziewcząt. Szkoła ceni wysoko osiągnięcia umiejętności posługiwania się mową: jest ona podstawą nauki w klasie. Ponieważ chłopcom przytrafiają się częściej niepowodzenia i frustracje, kiedy usiłują dorównać poziomowi reprezentowanemu przez dziewczęta, reagują zazwyczaj złym zachowaniem się. Badanie chłopców z klas WII przez Elmera F. Pfliegera wykazało, że mieli oni wiele zmartwień w związku ze szkołą 43% ich martwiło się otrzymywaniem niskich ocen; 39% miało kłopoty z pisownią; 39% mówiło, że mają za dużo pracy do odrabiania w domu; 35% ma kłopoty z arytmetyką; 35% niepokoi się stopniami. Ta lista problemów znamiennie kontrastuje z tym, co wykazują raporty na temat dziewcząt w tej samej klasie. [hasła pokrewne: korona cyrkonowa cena, mydla naturalne, złamanie rzepki ]

Powiązane tematy z artykułem: korona cyrkonowa cena mydla naturalne złamanie rzepki