Posted by on 23 marca 2018

Trudności wychowawcze są częstsze wśród chłopców niż wśród dziewcząt. Chłopcy dojrzewają wolniej pod względem umiejętności towarzyskich i językowych i dlatego nie powodzi im się w szkole tak dobrze jak dziewczętom. Są też pewne podstawy do przypuszczenia, że nasze oczekiwania, iż chłopcy pójdą za męskimi wzorami rozwoju, tj. będą buntowniczy, opomi, nieuprzejmi i agresywni, mają pewien związek z większą u nich skłonnością do złego zachowania się. Ponieważ szkołę utożsamia się z „kobiecymi” wzorami dostosowania się i uległości, problem dostosowania się do szkoły staje się dla: wielu chłopców bardziej złożony i trudniejszy. Złe zachowanie bywa powodowane lub pogarszane w wielkim stopniu przez poczucie niepowodzenia i zniechęcenia, występujące u wielu dzieci jako rezultat ich doświadczeń szkolnych. Nacisk, jaki szkoły kładą na dostosowanie i nacisk na współzawodnictwo, są dwoma innymi źródłami trudności, jakie często prowadzą do złego zachowania się. Z drugiej strony istnieją inne czynniki i siły w środowisku szkolnym, które sprzyjają wytworzeniu dobrego stanu zdrowia psychicznego i pomagają zredukować lub wyeliminować trudności wychowawcze. [więcej w: leczenie niepłodności Warszawa, Warszawa ginekolog, ginekolog Warszawa Śródmieście ]

Powiązane tematy z artykułem: ginekolog Warszawa Śródmieście leczenie niepłodności Warszawa Warszawa ginekolog

Posted by on 23 marca 2018

Trudności wychowawcze są częstsze wśród chłopców niż wśród dziewcząt. Chłopcy dojrzewają wolniej pod względem umiejętności towarzyskich i językowych i dlatego nie powodzi im się w szkole tak dobrze jak dziewczętom. Są też pewne podstawy do przypuszczenia, że nasze oczekiwania, iż chłopcy pójdą za męskimi wzorami rozwoju, tj. będą buntowniczy, opomi, nieuprzejmi i agresywni, mają pewien związek z większą u nich skłonnością do złego zachowania się. Ponieważ szkołę utożsamia się z „kobiecymi” wzorami dostosowania się i uległości, problem dostosowania się do szkoły staje się dla: wielu chłopców bardziej złożony i trudniejszy. Złe zachowanie bywa powodowane lub pogarszane w wielkim stopniu przez poczucie niepowodzenia i zniechęcenia, występujące u wielu dzieci jako rezultat ich doświadczeń szkolnych. Nacisk, jaki szkoły kładą na dostosowanie i nacisk na współzawodnictwo, są dwoma innymi źródłami trudności, jakie często prowadzą do złego zachowania się. Z drugiej strony istnieją inne czynniki i siły w środowisku szkolnym, które sprzyjają wytworzeniu dobrego stanu zdrowia psychicznego i pomagają zredukować lub wyeliminować trudności wychowawcze. [więcej w: leczenie niepłodności Warszawa, Warszawa ginekolog, ginekolog Warszawa Śródmieście ]

Powiązane tematy z artykułem: ginekolog Warszawa Śródmieście leczenie niepłodności Warszawa Warszawa ginekolog