Posted by on 16 czerwca 2018

Nasza kultura jest kulturą współzawodnictwa. Współzawodnictwo często pomaga w uatrakcyjnieniu sytuacji uczenia się, ale – jak na to wskazali Jerzy Shewakow i Fritz Redl współzawodnictwo może wyjść poza stadium przyjacielskie i stać się chronicznie wrogie. Kiedy zajdzie ten wypadek; może być więcej współzawodnictwa, niż go dzieci potrzebują albo mogą znieść bez rozwijania się defetyzmu i zniechęcenia. Ponadto współzawodnictwo może się po prostu wyrodzić w nienawiść. Innym aspektem szkoły, który zazwyczaj prowadzi do powstania trudności wychowawczych, jest nacisk położony na przystosowanie się. Naturalnie dzieci muszą nauczyć się przystosowania: bezpieczeństwo naszego społeczeństwa zależy od przestrzegania praw, zwyczajów i zwykłej uprzejmości. Ale w praktyce w wielu szkołach wychodzi się poza te względy i nalega się na przystosowanie we wszystkim. Ten nacisk na przystosowanie się działa nie tylko w kierunku zdeptania indywidualno ci, spontaniczności i zainteresowania, ale prowadzi do apatii i zniechęcenia. Dzieci lubią wzorować się w swym postępowaniu na postępowaniu dorosłych jest to normalny i naturalny proces dorastania. [patrz też: transkrypcje nagrań, obsługa transportowa szkoleń mazowieckie, ginekolog Warszawa Śródmieście ]

Powiązane tematy z artykułem: ginekolog Warszawa Śródmieście obsługa transportowa szkoleń mazowieckie transkrypcje nagrań

Posted by on 16 czerwca 2018

Nasza kultura jest kulturą współzawodnictwa. Współzawodnictwo często pomaga w uatrakcyjnieniu sytuacji uczenia się, ale – jak na to wskazali Jerzy Shewakow i Fritz Redl współzawodnictwo może wyjść poza stadium przyjacielskie i stać się chronicznie wrogie. Kiedy zajdzie ten wypadek; może być więcej współzawodnictwa, niż go dzieci potrzebują albo mogą znieść bez rozwijania się defetyzmu i zniechęcenia. Ponadto współzawodnictwo może się po prostu wyrodzić w nienawiść. Innym aspektem szkoły, który zazwyczaj prowadzi do powstania trudności wychowawczych, jest nacisk położony na przystosowanie się. Naturalnie dzieci muszą nauczyć się przystosowania: bezpieczeństwo naszego społeczeństwa zależy od przestrzegania praw, zwyczajów i zwykłej uprzejmości. Ale w praktyce w wielu szkołach wychodzi się poza te względy i nalega się na przystosowanie we wszystkim. Ten nacisk na przystosowanie się działa nie tylko w kierunku zdeptania indywidualno ci, spontaniczności i zainteresowania, ale prowadzi do apatii i zniechęcenia. Dzieci lubią wzorować się w swym postępowaniu na postępowaniu dorosłych jest to normalny i naturalny proces dorastania. [patrz też: transkrypcje nagrań, obsługa transportowa szkoleń mazowieckie, ginekolog Warszawa Śródmieście ]

Powiązane tematy z artykułem: ginekolog Warszawa Śródmieście obsługa transportowa szkoleń mazowieckie transkrypcje nagrań