Posted by on 15 września 2018

Ale kiedy narzuca im się takie wzory w sposób nieodpowiedni i niepotrzebny, dzieci dochodzą do tego, iż czują, że ich własne idee są bezwartościowe. U wielu z nich powstają trudności w myśleniu i samodzielnym działaniu zarówno w klasie, jak i w życiu poza szkołą. Niektóre dzieci buntują się przeciw takim nienaturalnym wzorom i ujawniają ten rodzaj trudności wychowawczych, który trapi nauczycieli i kierowników. Ale nawet te dzieci nie są naprawdę wolne od więzów dostosowywania się. Zwykle ich bunt jest równie sztywnym wzorem jak zachowanie się najbardziej potulnego uległego ucznia. One też nie są w stanie myśleć samodzielnie, umieją się tylko buntować. Są także inne sposoby, które szkoła stosuje w sytuacji uczenia się i przez to wytwarza i pogarsza trudności wychowawcze. Mają one jedną wspólną podstawę: niechęć (lub niezdolność) dorosłych do zrozumienia, jakie znaczenie ma zachowanie się dziecka. Równie ważne jest by dorośli z rozumieli sens swego postępowania wobec dzieci. Jest to równie ważne dla zrozumienia samych siebie, jak i zrozumienia dzieci które uczymy. Samo zrozumienie trudności wychowawczych danego dziecka pomoże niewiele, jeżeli nadal pogarszamy nieświadomie to zachowanie przez niewłaściwą praktykę szkolną. Szkoła jest tak samo częścią otoczenia dziecka jak każda inna sytuacja, w której spędza większą część czasu. [podobne: mri głowy cena, cena rezonansu magnetycznego kręgosłupa, złamanie rzepki ]

Powiązane tematy z artykułem: cena rezonansu magnetycznego kręgosłupa mri głowy cena złamanie rzepki

Posted by on 15 września 2018

Ale kiedy narzuca im się takie wzory w sposób nieodpowiedni i niepotrzebny, dzieci dochodzą do tego, iż czują, że ich własne idee są bezwartościowe. U wielu z nich powstają trudności w myśleniu i samodzielnym działaniu zarówno w klasie, jak i w życiu poza szkołą. Niektóre dzieci buntują się przeciw takim nienaturalnym wzorom i ujawniają ten rodzaj trudności wychowawczych, który trapi nauczycieli i kierowników. Ale nawet te dzieci nie są naprawdę wolne od więzów dostosowywania się. Zwykle ich bunt jest równie sztywnym wzorem jak zachowanie się najbardziej potulnego uległego ucznia. One też nie są w stanie myśleć samodzielnie, umieją się tylko buntować. Są także inne sposoby, które szkoła stosuje w sytuacji uczenia się i przez to wytwarza i pogarsza trudności wychowawcze. Mają one jedną wspólną podstawę: niechęć (lub niezdolność) dorosłych do zrozumienia, jakie znaczenie ma zachowanie się dziecka. Równie ważne jest by dorośli z rozumieli sens swego postępowania wobec dzieci. Jest to równie ważne dla zrozumienia samych siebie, jak i zrozumienia dzieci które uczymy. Samo zrozumienie trudności wychowawczych danego dziecka pomoże niewiele, jeżeli nadal pogarszamy nieświadomie to zachowanie przez niewłaściwą praktykę szkolną. Szkoła jest tak samo częścią otoczenia dziecka jak każda inna sytuacja, w której spędza większą część czasu. [podobne: mri głowy cena, cena rezonansu magnetycznego kręgosłupa, złamanie rzepki ]

Powiązane tematy z artykułem: cena rezonansu magnetycznego kręgosłupa mri głowy cena złamanie rzepki